2011年5月9日

悠明日假- Chips Republic

我地打算搭ferry 出返 tst !!! 我第一次 由灣仔 搭ferry 到 尖沙咀 ka!!happy !!

之後我地由lcx 行行行行行行行....行到去element !! 其實 我地隻腳就黎斷la! 其實路程係一d 都遠~ 唔知係因為我地今日行得多路 ( 其實唔多), 定係平日坐得多, 還是很久沒穿過涼鞋 ~~

被janice 騙了~ 15mins後原來還有10mins ~~ 所以一到達element , 速速找這間crisp 坐下,

 我們事前在網上團購了$29 (有一個froyo + 一個薯條) 套餐

element 真是很冷清, 我們到達這間餐廳後, 只得2臺人(包括我們這一臺)

froyo 只看貌相, 已經不對妥, 再食落去, e!!!! 好溶 ,唔得ar!


而且我所選的blueberries 好像雪了很久, 不太新鮮,

而janice 的蘆薈, 我覺得太甜, 水汪汪, 切得太細粒冇左蘆薈ge 口感
所以我地食左 一半就放棄,.....第一次食咁難食ge foryo


食梗foryo , 佢就送上另外ge 薯條

蜜糖芥辣薯條: 好多芝士 , 薯條好粗身,
咖喱味薯條: 估唔到咖喱味同薯條可以咁match 陣味道

反而薯條質數好好~ 同new york fires 有得fight~ 但食完之後我地好口乾........

所以下次黎try 唔好黎lei 到食 froyo :s



地址: 尖沙咀柯士甸道西1號圓方(Elements) 2樓2132 號鋪
電話: 2581-1887






沒有留言:

發佈留言