2011年5月1日

松記糖水店 Chung Kee Dessert


bbq 完見到時間尚早, 又知道大埔超級城開左一田百貨~ 所以難得黎到大埔就入黎行下 , 又知道大埔入面有松記wo! 所以就食埋個甜品之走la~~
金枝玉露($21):芒果西米露
楊支玉露($23):  ja 係 平日ge 楊枝金露

幻彩明珠($18):上次已經想食~今次終於食到, 入面什果, 底部有涼粉, 再上少少有d 好大粒ge 西米, 加埋原本ge 芒果泥, 再加埋花奶~ ar!




鮮雜果明珠($22): 基本上同幻彩明珠冇咩分別, 只係用左大粒西米代替左涼粉, 可能d 大粒西米值錢d, 所以佢ge 價錢係貴過幻彩明珠, 大家都覺得好唔抵~

雪糕紫米露($18), 其實我都好想食lei ~ 不過真係太飽la~ 食左一啖~唔錯~不過媽媽話個雪糕mama ~ 下次應該叫芒果紫米露la!
西瓜汁($21)



基本上除左鋪面冇深水涉咁大之後, 食物質數差唔多~ 點解屋企附近唔開返間.. 

電話: 2680 4040

沒有留言:

發佈留言