2011年5月27日

一田勁減日 (JUNE 2011)

前排一田勁減, 為食人梗係要留意下D 日本零食有咩勁減LA~ 因為要上班關係~ 所以我已經圈左目標叫媽媽獵取獵物, 唔該晒 :P
Orville Redenbachers Poppycock
POPCORN我記得以前細個起D 大型美國公司SUPERMARKET 都有得買, 直到咁大個, 要買黎回味一下

入面好多一粒粒焦糖包住GE 圓形大爆谷~ 同我地平日食戲院0個D 爆谷係唔同 ,無糖係包住D 合桃同果仁加埋爆谷, 真係好好食, 好食到停唔到 口,不消3日已經冇左一大半, 當然其實好肥~ 食一次好LA~

無花果乾 $45 FOR 2
覺得甜左少少~好似安記0個D 硬D 有咬口D, 不過都好好食:P

WINWIN粟米條
這個粟米條一包有3條, 味道係有少少甜地, 比起韓國出0個隻一條裝係2隻感覺~ 因為韓國0個隻係咸味

另外朋友一田也不忘買了些零食給我~ 真的感動
原來一田有桃哈多 !!! 同SOGO 一樣都係19.9FOR 2 ! 幸好朋友買了一包給我~ 不消一天已經KO 了, 有時覺得自己真的有點可怕 :S
另外一個是朱古力卷內有點拖肥 ~ 有點像朋友有歐洲買來的這隻

Au Nori  Crunchy Sweet Bar
另外這個友人說她的朋友曾在澳洲買點來做手信, 現在發覺market price 也有得買! 所以立即買來給我試試

其實有點像澳洲的鳥結糖, 硬硬的爆花加上脆脆的榛子出面還有一層焦糖包住~ 好味ar

BUT ... ALL OF THEM LEADING FAT!!!

沒有留言:

發佈留言