2011年5月31日

Rice Paper

今天janice 的last day ~ 為左慶祝佢今日ge last day +埋佢搵到佢心儀ge 工~我地又借d 意出黎食飯la!! 成日經過paper rice , 見到佢個裝修,其實我地已經鎖定左我地要食ge 目標! 今次終於有機會trytry!
menu 入面有好多野食~ 最後我地又起到揀左d chef selection ge 野食la~
串燒拼盤
原本我地只係打算try 下少少串燒, 但係見到拼盤入面有菠蘿已經雙眼發亮 ! 分別有
雞串x2:嘩~ 唔錯~ 雞肉燒得剛剛好, 一d都唔'un' , 而且食到好燒烤味, 咁多隻我地最鍾意食!
牛串x2:相比起其餘0個2隻 燒得較'un' , 但係佢製得真係好好味, ~ d 肉係好有檸檬味, 而且都幾juice , 再點埋佢提供ge 沙爹汁~ 一流ar!!
豬串x2:都好好味~ 佢唔會燒到好乾, 好鍾意食到佢入面有d 檸檬味~ 起碼唔會好溜
菠蘿串x1:嘩!!好好食~ 勁juice, 而且好甜~ 點解得一串咁少ka ?
東菇串x1: :咁多串串燒最唔好食ge一串~
軟殼蟹米紙卷$78
一碟只有4卷, 其實都幾貴~ 但係一咬落去...
嘩~ 好充料~成個卷入面都係隻軟殼蟹黎ka! 立即覺得值返晒
軟殼蟹係輕輕炸過~ 跟住薄薄紙米卷包住軟殼蟹同埋少少ge生菜,越南配菜~ 好好食ar! 下次要試埋另外一個叫芒果帶子米紙卷!
香草河內魚 $108
原本係諗住食佢0個醬雞, 但見到叫左咁多串燒, 所以都係轉叫返d 魚~唔好食咁多肉

原來係有個鐵板ge 鍋盛住好多塊ge 魚塊, 下面重有幾多好似粉絲加菜絲做底 ~ 個粉絲底又幾好食wo!
個河內魚塊我地覺得好好食~真係成舊都係魚黎ka!不過...我地覺得咸左少少, 其實佢ge味道有少少似平日我地起茶餐叫ge 椒鹽九吐魚~ 咁當然冇咁多骨~ 成舊都啖啖肉 ! 好正ar!!

因為由我地坐低到點菜, waitress 只係比左menu 冇比水我地, 所以我地以前冇野飲~ 所以就order 野飲la~ 但我地上菜ge 時間waitress 就比左2杯水我地~ lei d 係咪策略黎ka !?
西柚汁: 好酸~但我喜歡~ 因為真係好醒胃
石榴汁:同西柚汁2隻感覺, 我地好廢話: 好可榴ar!但我喜歡西柚more 

就係咁食下停下吹下水, 我地就坐左成2個幾3個鍾~ 佢ge環境非常舒服, 入面燈光暗暗地比人感覺好舒服, 我地入到去坐先知道原來入面好大! 原來有d 位重係有卞位sea view seat, 重點係: 原來佢有outdoor 臺 ka! 係可以望到成個維港! 因為重有野食未試, 所以我地已經決定左下次要坐outdoor !! 報告完畢~ 希望janice 小姐今日第一天工作順順利行 hohohahe~~


地址: 尖沙咀廣東道17號海港城港威商場3樓3319號舖
電話: 3151-7801 







 

2 則留言:

  1. 多謝小丸陪我兩邊慶祝!!
    既慶祝新工作又慶祝甩難 哈哈
    好開心呀今晚
    傾到唔願走!!!!
    rice paper d 野好好味
    下次一定要try try outdoor 呀

    回覆刪除
  2. 我都覺得冬天我地有需要TRY OUTDOOR!!

    回覆刪除