2011年2月6日

澳門@ 年初四 (寶翠茶餐廳>溫記>ESKIMO CAFE> 陶陶居酒家)

唔經唔覺咁快就黎左macau 5天lu, 今日大年初 四, 部份ge 食肆 終於開門, 真係望穿秋水 :D

見到$12/10隻餃開左門 !! 不過好多野食, 冇試到!
I WILL BE BACK !!


最後黎左LEI 間 茶餐廳

唔知係農曆新年關係定係餐廳作風, 係冇早餐SET 叫


菊蜜 $8



咖哩薯仔麵 $12


鮮油包 $8


干炒魷魚麵 $24


address: 筷子基 海灣南街151號寶翠花園
tel: 853-2823-3656



食完行左陣街, 又經過<我們這一家> 麵包鋪, 次次經過都見到好多人買佢ge 夾餅, last day 都要買黎試下 ge!   
夾仔餅 $6




都等左成5mins先有得拎, 同埋佢係比較多麵粉整, 所以好飽食完


經過見到溫記都有開門! 食埋佢ar !


椰汁紫米露 $6.5



返到家, 有人煎左年糕, 煎得咁靚要賞面食下ge



馬蹄糕

相約4年冇見ge 朋友去high tea 一下, 原來打算去新馬路0個間 eskimo cafe  , 點知朋友話筷子基0個都有一間 lo! 唔識路ge 我好彩最後成功到達 ! 原來咁近我家! 我地分別order 左2壺茶FOR我地吹水)


蘋果玫瑰茶 $42


桂圓(龍眼肉)茶 $44


都落左幾多龍眼肉, 所以我覺得甜左少少
當沖第2壺水我覺得岩岩好


朋友的蘋果玫瑰 比我想像上好飲
味道同平日飲ge 蘋果綠茶相似, 但清d


eskimo cafe 原來起澳好多間分店, 而且坐得幾舒服, 食物選擇都幾多
我見到佢深圳同珠海都有分店, 幾時進駐黎香港 lei ?

雖然要收 15% service fee, 但員工服務ok 抵收ar!

address: 新橋(三盞燈/白鴿巢)俾利喇街117A號地下
tel: 853-2858-1323



陶陶居酒家
每一年年初四, 女麻女麻都會請總家庭成吃一餐晚餐, 而她很喜歡這間陶陶居酒家, 以我記憶每一年都在這兒慶祝.
原本訂了2張大臺8:00 入座, 明白到新年節日遲些少是難免, 但到達後, 負責帶位GE 姐姐話 8:30 交臺比我地, OKAY FINE. 買一些手信再回來, 第一臺終於有位, 半數人就坐SIN, 等到8:40...重未有位GE? 問個究竟! 負責人姐姐話隔黎張臺重未食糖水, 問可以分開2圍坐GE 話, 比下一層GE 臺比我地, 咁我地之前BOOK 臺有咩意思 ? 最後都係要分開坐, 唉.

唔知係咪LEI 間酒樓做到出晒名, 覺得入面待應態度好一般, 睇得出只係會幫大人斟茶, 其實只係想收你D 利是, D 利是多到個衫袋都裝唔落LA, ENOUGH !! 當然後生一輩, 自己斟返自己杯茶 LA :D






茶具okay, 唔使點洗



酒樓都有法式焦糖燉蛋?


之前已order 左食咩野, 睇返d 價錢都幾貴!


片皮乳豬 $960


醬 & 蒸層餅


心形 ka!!




請你咬一啖la :p


裝左修係靚d ge~


金錢蟹盒 $364/14隻


我記得lei個係招牌菜黎ge...因此佢個外型好似一個蟹蓋, 所以sin 咁命名
上網搵返原來用豬肉、蟹肉和冬菇做餡,用兩塊极薄的肥豬肉做外皮


但我搵唔到有蟹肉, 只搵到蝦肉 lo, 原來0個殼係2片肥豬肉黎ka!?
my god!!! 唔怪得咁肥la, 個人覺得唔係好好食, 同埋好肥!!


翅湯煲淋津白 $136
味道ok, 不過食得出係雞湯/ 味精湯 並非翅湯 ~


西蘭花炒帶子 $236
普通菜, 冇咩特別


京都焗肉排粒 $120
醬汁酸左少少要送飯食


西生菜 $96
菜都要成差唔多百元一碟 ?過份左wo


椒鹽炒鮮魷 $120
因為唔夠餸, 另外再叫 反而幾好食, 好野味不過好辣!


脆皮炸子雞 $360
雞好嫩, 雖然好油我連埋個皮食 好脆~ 唔錯 !


生果拼盤


梅粉, 落落d 生果到


總括黎講, 食物普通, 唔值咁貴可能食佢個名~ 不過裝完修去過佢個TOILET 值得一讚, 整得幾靚, 好似KOREA D TOILET 咁. 如果下年再去呢間希望佢有待改善 .

address: 馬路爐石塘巷6-8號地下
tel: 853-2587-2629 


食飽飽要出發搭船走人, 以為自己已經好夜 12:20船, 點知去到重有人排隊買加班船, 好有衝動炒左自己張飛, 聽日先返 香港 :D


每 1 -5 mins 一班船, 已經開得咁密, 排隊ge 旅客有排等....
BYEBYE MACAU



ESKIMO CAFE

2 則留言:

  1. 呢間酒家好貴呀!
    一隻雞要$360, 普通菜都要差唔多 $100
    係未因為新年期間所以咁鬼貴@@

    回覆刪除
  2. 我諗新年最多貴少少,
    我估佢係做到出左名, 扮高檔
    但食物質數下降lo, 減價就岩 :D

    回覆刪除